Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Przerwa techniczna

         W zasadzie tę wiadomość powinnam napisać na początku marca, kiedy to zaczęliśmy remont w domu. Dom już swoje lata ma więc jego pewne rozwiązania były nieco przestarzałe. Coś tam szyłam ale wiadomo, że przy remoncie nie jest to takie komfortowe. Ale jakby nie patrzeć etap I przeżyliśmy i  zyskaliśmy poddasze, które na krótko (niestety) było moją pracownią. W tym czasie zdążyłam w super warunkach i oświetleniu uszyć sukienkę by po krótkiej przerwie znów mieć pokój zagracony rzeczami z parteru.
        Lifting na parterze zupełnie nie pozwala mi szyć, ale czego się mogłam spodziewać wyburzając ścianki w przedpokoju i zrywając podłogi. Teraz liczę na wolne dwie chwile - moją i męża żeby zdjęcia mi zrobił :) i oczywiście na piękny słoneczny dzień, czyli warunki trudne do spełnienia jednocześnie. 

To była moja przestrzeń na stół z maszyną, krzesło i manekin.

A to już demolka  - jeszcze z drzwiami do łazienki. Obecnie mamy tylko kawałek folii w funkcji zasłonki :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać w treści komentarzy linków do swoich blogów. Takie komentarze automatycznie są wrzucane do spamu