Strony

czwartek, 17 września 2015

Torebka na lato (i na jesień też)

Założenie było proste - uszyć lekką torbę do pracy. Zazwyczaj szyłam torebkę rysując wykrój bezpośrednio na tkaninie, zapasy dodawałam  na oko a potem to jakoś dopasowywałam. Tym razem podeszłam do tematu po inżyniersku i skonstruowałam prosty technicznie model. Elementy wykroju narysowałam w BricsCad, zwymiarowałam, opisałam, dodałam odpowiednie zapasy na szwy,  wydrukowałam a następnie powycinałam wszystko z tkanin. Potem nastąpiło zszywanie linii i kątów prostych :) Gdzieś tam po drodze coś się (całkiem nie inżyniersko) przesunęło ... cóż, zdarza się ;-)

Torebka zapinana jest na suwak, a w środku posiada dwie kieszonki - jedną dzieloną, drugą zapinaną na guzik (wszywanie jednego suwaka wyczerpało limit skomplikowania tego modelu).
 Szwy wokół kwiatowych paneli ostębnowałam zygzakiem


Użyte materiały pochodzą z zakupów w ciuchlandzie. Beżowy materiał (elementy przodu oraz podszewka) to zasłona, a kwiaty to fragment większego kuponu, który upolowałam rok temu. 
Waga torebki: 240g - cel osiągnięty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać w treści komentarzy linków do swoich blogów. Takie komentarze automatycznie są wrzucane do spamu