Strony

niedziela, 14 lipca 2013

Koszczyki do samochodu


        A tak prezentują się koszyczki do samochodu, uszyte wg projektu pani Ewy z etiblog.
     Ja nie używałam filcu do usztywnienia całości tylko podkleiłam materiał zewnętrzny grubą flizeliną. Pierwszy raz używałam takiej flizeliny i już raczej nie będę jej stosować (może jedynie do niewielkich powierzchni). Po pierwsze obawiam się jej zachowania podczas prania a po drugie dość trudno operowało się taką sztywna tkaniną.
Ogólnie projekt skomplikowany nie jest, ale momentami miałam ochotę rzucić to wszystko. Pewnie dlatego, że robiłam dwa koszyki jednocześnie, więc te wszystkie drobiazgi miałam  w podwójnej dawce :)



projekt - dziecięcy koszyczek do samochodu
materiał - bawełna  z poliestrem, flizelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać w treści komentarzy linków do swoich blogów. Takie komentarze automatycznie są wrzucane do spamu